Minggu, 08 November 2015

Bagaimana Orgone Menggalakkan Penyembuhan

Bagaimana Orgone Menggalakkan Penyembuhan

Badan kita adalah mesin yang sangat kompleks. Kontemporari Profesional sains perubatan telah memahami lebih kurang 10% daripada cara kerja seluruh badan. Walau bagaimanapun satu penyelamat ialah bahawa badan itu tahu bagaimana untuk memulihkan diri sendiri. Dalam rahim ibu, jantan dan bahan selular perempuan bersatu dan mula bertambah besar jumlahnya di samping membangunkan pelbagai organ-organ dalaman. Arahan bahawa bahan ini susulan selular adalah dalam DNA tertentu.

Badan ini terdiri daripada berjuta tisu. Satu kumpulan kecil bahan selular bersama-sama untuk melaksanakan fungsi badan khusus serta bentuk pelbagai organ. Sel-sel tambahan membentuk sistem saraf, sistem rangka, sistem penghadaman dan sebagainya. Tetapi semua sel-sel boleh dibandingkan i. e. semua pada tahap sel mempunyai frekuensi atau getaran tertentu.

Apabila biasanya tisu badan kita bertahan perubahan dari bahan biasa sel yang sihat, penyakit yang menetapkan di dalam badan. Ini bermakna apabila kekerapan bahan selular kecil perkumpulan mengubah dari biasanya biasa, penyakit yang menetapkan pada. Biasanya transformasi boleh berlaku disebabkan oleh kemalangan, kecederaan, tekanan, yang membawa gaya hidup yang tidak sihat, tabiat makanan yang salah, penuaan dan sebagainya. Sel-sel yang boleh menjadi tidak teratur kini pasti boleh sembuh dengan sendiri di samping untuk mencapai keadaan sediakala bersama-sama dengan bantuan tahap tenaga memuaskan (Anti entropic) dengan kadar yang sama getaran sel yang sihat dan seimbang. Kekerapan diukur sekitar Orgone adalah satu dalam bidang anti-entropic dan hasilnya menyembuhkan masalah kesihatan seperti Asma, Arthritis, Kemurungan, gangguan tidur, Migrain, Sindrom Keletihan yang Kronik, Tekanan, Kebimbangan, chizophrenia, Tension Hyper, Tekanan dan banyak lagi.

Penemu tenaga Orgone ini mengeluarkan dari setiap sel yang diketuai beliau untuk membangunkan kotak di mana dia meletakkan rakyatnya. Subjek ini telah mengalami pelbagai jenis pelbagai penyakit dan penyakit dan duduk di "Orgone Accumulator" beliau. Accumulator ini juga terdiri daripada campuran matriks beliau lapisan silih ganti resin dan logam yang dari semasa ke semasa membuktikan unbelievably memberi manfaat kepada kesihatan yang menunjukkan hasil yang positif dan pemulihan walaupun penuh daripada penyakit biasanya terminal.

Dalam gaya hidup harian hari ini kita sentiasa dikelilingi dan dihujani oleh frekuensi bergema berbahaya daripada peralatan elektrik dan menara telefon bimbit mudah alih. Tenaga Orgone mengubah ini radiasi frekuensi maut kepada tenaga positif dengan itu juga membawa kebaikan apabila diletakkan di dalam persekitaran seseorang. Orang yang membuat dan menggunakan peranti Orgonite mereka sendiri telah menyaksikan perubahan yang besar yang positif dalam suasana hati mereka dan perasaan sesiapa tersentuh atau benar-benar berada dalam lokasi sekeping orgonite. Ini adalah alat yang mudah digunakan oleh ramai di seluruh dunia dan tidak kos dan lengan atau kaki sama ada untuk membeli atau membuat sendiri. Untuk maklumat lanjut mengenai proses ini, lawati laman web di bawah disebut.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar