Minggu, 08 November 2015

Bagaimana Ubat Alternatif Boleh Membantu Melegakan Sakit Kanser Tulang

Bagaimana Ubat Alternatif Boleh Membantu Melegakan Sakit Kanser Tulang

Apabila seseorang mempunyai kanser tulang, sakit yang mereka alami bukan kanser itu sendiri tetapi ia adalah dari rawatan yang mereka mesti bertahan untuk mencuba dan berjuang pencerobohan kanser pada tulang mereka. Walaupun banyak doktor akan menetapkan pelbagai jenis ubat tahan sakit untuk sakit ini, pesakit juga mungkin mahu mencuba cara-cara lain untuk melegakan atau mengurangkan kesakitan yang disebabkan dari rawatan perubatan yang keras yang mereka terima dari masa ke semasa.

Dengan cuba untuk mengekalkan diet yang penuh dengan makanan yang berkhasiat dan vitamin tambahan sebenarnya boleh bertindak pengamal perubatan sebagai semula jadi untuk badan anda. Terdapat beberapa makanan seperti bit, bawang, sayur-sayuran berdaun hijau dan artichokes yang akan membantu sistem kekebalan tubuh dan membantu untuk mendetoksifikasi badan daripada bahan kimia yang digunakan untuk merawat kanser. Makanan ini juga mempunyai kandungan antioksidan yang tinggi yang mungkin boleh membantu mengurangkan rasa sakit juga.

Anda juga akan perlu untuk menjaga hati anda dalam keadaan yang baik kerana hati yang sihat sebenarnya boleh membantu untuk mengurangkan rasa sakit yang disebabkan oleh rawatan kanser. Jadi untuk menguatkan jantung anda, anda harus mempertimbangkan vitamin dan mineral tambahan beberapa. Mengambil vitamin C dua kali sehari dalam 250 hingga 500 mg dos, ambil beta karotena di 50.000 IU dos dua kali sehari dan 400 IU dos vitamin E dua kali sehari. Anda juga boleh mengambil koenzim Q10 tiga kali sehari dalam 100 mg tidak. L-carnitine juga merupakan satu lagi tambahan yang baik yang boleh diambil tiga kali setiap hari bersama-sama dengan 30 mg zink satu masa sehari.

Satu lagi tambahan yang dikenali untuk membantu mengurangkan kesan sampingan yang menyakitkan kemoterapi adalah untuk menambah 300 mcg selenium dan mengambil ini dua kali sehari dan anda juga boleh menambah 500 mg glutathione dua kali sehari yang akan bekerja sama dengan selenium.

Jangan lupa untuk juga merangkumi makanan tambahan kedua-dua vitamin perlu paling oleh tulang anda dan yang akan menjadi kedua-dua vitamin A dan vitamin D. Anda boleh mengambil ini di 400 IU dos setiap hari untuk membantu tulang anda dan kitaran pertumbuhan mereka.

Terdapat juga beberapa jenis herba ubat-ubatan yang boleh membantu dengan kesan selepas kimo dan salah seorang daripada mereka akan menjadi ginkgo. Ini akan membantu untuk membuang toksin yang ditinggalkan oleh kemoterapi. Bahan toksin yang ditinggalkan adalah sebab utama untuk semua kesakitan yang dirasai selepas rawatan. Anda boleh mengambil 120 mg untuk mendapatkan manfaat sepenuhnya daripada perubatan herba ini.

Anda juga perlu untuk mencuba dan bersaing sistem imun yang sihat untuk mencuba dan melegakan kesakitan dan juga supaya cuba untuk menyokong sistem imun anda dengan herba adalah cara untuk pergi. Anda boleh menggunakan gabungan bahagian yang sama akar mayapple, Corydalis yanhusuo, tag pokok paya, dok kuning dan figwort. Campuran herba-herba ini bersama-sama ke dalam bentuk berwarna dan anda boleh mengambilnya selama enam bulan oleh mengambil 30 titis sehari.

Nota: Ingat, anda harus sentiasa berunding dengan doktor anda sebelum menambah sesuatu yang baru kepada diet anda atau untuk rejim kesihatan anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar