Minggu, 08 November 2015

Cara semulajadi Pas Batu karang

Cara semulajadi Pas Batu karang

Adakah doktor anda disahkan menghidap batu karang berdasarkan kesakitan yang anda alami pada bahagian atas abdomen anda atau di bawah bilah bahu kanan anda? Jika ya, anda telah mencari bagaimana untuk lulus batu karang secara semula jadi?

Doktor anda mungkin telah memberitahu anda bahawa satu-satunya cara untuk menghapuskan batu karang adalah dengan pembedahan. Ini kerana dia / dia tidak mempunyai pengetahuan tentang perubatan integratif atau alternatif.

Tetapi, jika anda membaca artikel ini, saya menganggap engkau telah menolak pilihan itu dan berharap kemungkinan lain.

Setiap tahun, di Amerika Syarikat, lebih satu setengah juta orang mempunyai pundi hempedu mereka dikeluarkan, dengan harapan untuk menjadi sakit percuma, gas percuma, mengasapi bebas dan boleh makan apa sahaja yang mereka kehendaki. Tetapi 40% daripada orang-orang yang mempunyai bahawa pembedahan tidak kehilangan gejala-gejala.

Selalunya gambaran itu diberikan bahawa badan anda boleh berfungsi dengan baik tanpa pundi hempedu anda. Walau bagaimanapun, pundi hempedu anda mempunyai fungsi yang unik dalam mencerna lemak. Hempedu dihasilkan oleh hati dan disimpan di dalam pundi hempedu sehingga ia diperlukan. Apabila pundi hempedu yang hilang, hempedu masih dihasilkan oleh hati tetapi tidak dikawal selia untuk penghadaman.

Kadang-kadang, terlalu banyak hempedu dibuang, menyebabkan orang yang menjalankan untuk bilik mandi. Lebih biasa, terdapat penurunan dalam rembesan hempedu dan hempedu di dalam hati menjadi tebal dan lembap dan batu boleh berkembang di dalam saluran hati, menyebabkan kesakitan yang teruk.

Tetapi, saya mempunyai berita baik untuk anda ...

Anda tidak perlu menjalani pembedahan untuk menghilangkan batu karang atau kesakitan. Ramai yang telah menemui alternatif, kaedah semula jadi yang bekerja untuk mereka.

Salah satu kaedah terdiri daripada minum jus limau satu setiap pagi sehingga batu karang anda adalah dibubarkan. Walau bagaimanapun, adalah untuk tempoh masa yang tidak terbatas, kerana ia berbeza bagi setiap individu.

Satu lagi rawatan yang bekerja untuk beberapa sedang minum 1 cawan jus epal tulen 4 kali sehari sehingga bantuan tiba.

Satu rawatan yang diterbitkan adalah untuk minum satu cawan jus epal 4 kali setiap hari (sarapan, makan tengah hari, makan malam dan tidur) selama 5 hari semasa makan seperti biasa, diikuti dengan rutin yang sama pada hari ke-6 - hanya ponteng makan malam.

Pada pukul 6.00 petang anda perlu mengambil 1 sudu teh Garam Epsom dalam segelas air.

Pada 8:00 mengambil satu lagi sudu teh Garam Epsom dalam segelas air. Ini membersihkan daripada usus dan membuka saluran pundi hempedu.

Kemudian pada 10:00 anda perlu mengambil satu setengah cawan jus lemon (jus kira-kira 3 lemon) dengan setengah cawan minyak zaitun. Ini akan menyebabkan anda kehilangan batu karang anda dan kesakitan anda tetapi anda masih akan mempunyai pundi hempedu anda.

Jadi, melainkan anda mempunyai, keperluan mendesak yang sangat istimewa untuk pembedahan, anda boleh menjadi batu karang percuma dan sakit percuma tanpa mengeluarkan pundi hempedu anda, dalam masa kurang daripada 24 jam. Yang boleh menjimatkan masa, wang dan risiko komplikasi yang terlibat dalam menjalani pembedahan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar