Minggu, 08 November 2015

Dapatkan sokongan emosi Untuk Kurangkan Berat Dengan Pemulihan Bach Bunga

Dapatkan sokongan emosi Untuk Kurangkan Berat Dengan Pemulihan Bach Bunga

Musim panas di sini dan pakaian kita lebih ringan tetapi jika kita membawa berat tambahan maka ia boleh menjadi sukar untuk merasa baik dalam pakaian musim panas. Jika anda mendapati bahawa anda menutup atau mengelakkan pergi ke kolam renang, mengapa tidak membenarkan ubat untuk membantu anda menurunkan berat badan dan berasa lebih yakin?

Program penurunan berat badan sering gagal kerana cara minda dan emosi kita mensabotaj niat kita terbaik. Remedi yang bekerja untuk menghentikan proses pemikiran negatif dan diri mengehadkan kepercayaan dan menggantikannya dengan negara-negara yang positif dan membebaskan fikiran. Jika makan emosional adalah masalah untuk anda maka Pemulihan Bach bunga akan membuat semua perbezaan untuk kejayaan penurunan berat badan anda.

Beberapa ubat-ubatan yang membantu dengan penurunan berat badan adalah:

Agrimony - jika anda mencari keselesaan diri anda makan untuk kekal bahagia dan berhenti berfikir tentang masalah anda atau perasaan tidak selesa. Ia akan menghilangkan kegelisahan dalaman anda dan menggantikannya dengan tenang dalaman dan kebahagiaan. Anda tidak perlu coklat, kek atau pizza untuk membuat anda merasa baik lagi!

Chestnut Bud - jika anda seorang yo-yo dieter. Apabila anda tidak belajar dari masa lalu dan terus mengulangi kesilapan yang sama (seperti sampai untuk coklat!) Maka ini adalah ubat untuk anda. Ia akan membantu anda untuk memecahkan tabiat makan yang buruk anda dan belajar daripada pengalaman masa lalu anda.

Centaury - untuk membantu anda mengatakan 'tidak' kepada makanan yang anda tidak dapat menahan atau rakan-rakan 'jenis' yang menawarkan sekeping kek untuk pergi dengan kopi anda! Jika anda tidak suka menyakiti perasaan rakyat dan makan untuk menggembirakan orang lain kemudian Centaury benar-benar akan membantu anda. Ia akan membolehkan anda membangunkan kehendak anda dan kekal setia kepada apa yang anda mahu untuk diri sendiri. Berkata tidak akan menjadi mudah dan anda akan mendapat rasa yang baik siapa anda dan apa yang anda mahu untuk hidup anda.

Cherry Plum - (! Kegemaran peribadi saya) jika anda mempunyai keinginan dan rasa anda akan menjadi gila tanpa kek, bir, roti ... atau apa sahaja yang anda panjang untuk. Ia menenangkan anda ke bawah, menghapus fikiran obsesif dan memberi anda ketenangan emosi.

Crab Apple - jika anda mempunyai masalah imej tubuh dan menjadi taksub dengan butiran diet. Ia akan membersihkan kamu dan membantu anda untuk membersihkan badan anda daripada toksin dan minda anda pemikiran toksik. Anda akan merasa tenang mengenai diri anda dan santai tentang makanan.

Gentian - jika anda mudah menetapkan kembali dan menjadi kecewa jika ada masalah. Mungkin anda meragui keupayaan anda untuk menurunkan berat badan atau anda berputus asa jika anda tidak mempunyai berat badan yang baik segera. Ia akan memberi anda kepercayaan bahawa semua masalah dapat diselesaikan dengan baik, membuat anda berasa positif dan anda akan dapat berurusan dengan halangan-halangan yang timbul.

Holly - jika anda makan kerana anda marah, cemburu atau mempunyai dalam menyakitkan dari masa lalu. Holly akan menyembuhkan sakit anda dan membantu anda untuk memaafkan, bergerak dan tahu cinta lagi.

Hornbeam - jika motivasi adalah masalah anda maka Hornbeam akan membantu. Jika walaupun thoughtof yang cuba untuk menurunkan berat badan yang membuatkan anda berasa letih atau jika anda berlengah-lengah dan menangguhkan memulakan diet atau melaksanakan rejim maka anda perlu Hornbeam. Ia akan memberikan anda tenaga dan motivasi.

Impatiens - jika anda tidak sabar dan tidak boleh menunggu untuk mendapatkan berat sasaran anda. Mungkin penurunan berat badan anda tidak cukup pantas untuk anda supaya anda memulakan diet yang berbeza atau cuba kegilaan diet baru yang akan datang, maka seseorang yang tidak berfungsi secepat yang anda fikir ia akan jadi anda cuba sesuatu yang lain. Impatiens membantu anda untuk menjadi tenang, tenang dan sabar dan membenarkan perkara untuk mengambil kursus semula jadi mereka.

Larch - jika anda kurang yakin dengan keupayaan anda untuk menurunkan berat badan dan mempunyai harga diri yang rendah. Ia membantu jika anda berfikir bahawa anda tidak boleh bersenam atau tidak boleh menurunkan berat badan atau jika anda bimbang bahawa anda akan gagal untuk mencapai berat badan sasaran anda. Jika anda mempunyai apa-apa kepercayaan sendirinya, Larch akan membantu anda untuk memberi tumpuan kepada kebolehan anda dan pergi untuk itu!

Mimulus - jika anda berasa bimbang tentang makanan dan takut dengan makan makanan tertentu atau mempunyai fobia tentang makanan. Mimulus juga membantu jika anda malu dan takut untuk menyertai kelab kelangsingan tubuh badan. Ia akan memberi anda ketenangan dan membantu anda untuk melangkah ke hadapan tanpa rasa takut.

Pine - jika anda rasa bersalah tentang makanan dan memukul diri jika anda makan sesuatu yang anda percaya adalah 'salah' atau jika anda merasa bersalah jika anda meninggalkan makanan di atas pinggan anda atau menolak makanan yang seseorang telah disediakan untuk anda. Pine membantu anda untuk memberi tumpuan terhadap diri sendiri. Ia menghalang anda dari menghakimi diri anda terlalu kasar atau rasa anda tidak layak untuk menjadi tipis. Ia menetapkan anda bebas dari rasa bersalah, tidak layak dan menyalahkan diri sendiri. Pine membantu anda untuk menerima diri sendiri, menghormati diri sendiri dan mengasihi diri sendiri.

Rock Water - jika anda benar-benar tegar dalam diet anda dan mematuhi peraturan yang dikenakan sendiri yang sangat ketat tanpa kegembiraan, keseronokan atau fleksibiliti. Ia akan membantu anda untuk mendapatkan sedikit kira-kira dan fleksibiliti ke dalam hidup anda supaya anda boleh menikmati kehidupan, menikmati makanan dan mendapatkan rasa perspektif.

Walnut - jika anda mudah terganggu oleh orang lain dan hilang tumpuan anda. Ia akan membantu untuk menjaga anda pada laluan anda dan berpegang kepada diet anda dan pelan senaman. Anda tidak akan mengganggu jika orang mengusik anda tentang diet anda. Ia akan membantu anda untuk membebaskan diri daripada ketagihan lama untuk makanan dan membuat ia lebih mudah untuk menghadapi perubahan dalam gaya hidup anda.

Memilih ubat-ubatan yang paling sepadan dengan cara yang anda rasa terhadap makanan, diet dan senaman. Anda boleh mencampurkan sehingga 7 remedi bersama-sama.

Jika anda ingin membantu dengan pilihan anda, anda boleh menempah perundingan penurunan berat badan dengan Lynne Rourke (BFRP). Lynne adalah Yayasan Pengamal Berdaftar Bach dengan bertahun-tahun pengalaman. Sebagai alternatif, Lynne akan membentuk campuran peribadi untuk anda dari ubat-ubat yang anda pilih sendiri. Anda boleh mengetahui lebih lanjut mengenai bagaimana Lynne boleh membantu anda dengan melawat laman web beliau.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar