Minggu, 08 November 2015

Memilih Rawatan Perubatan anda - Perubatan Herba Vs Dadah Preskripsi

Memilih Rawatan Perubatan anda - Perubatan Herba Vs Dadah Preskripsi

Terdapat banyak maklumat yang boleh didapati mengenai ubat-ubat herba vs ubat-ubatan preskripsi, dan ia hampir seolah-olah datang dari dua pejuang di kem-kem tentera. Ramai doktor yang sangsi herba dan memberitahu pesakit mereka untuk mengelakkan mereka semua. Sebaliknya, ramai pakar herba berfikir bahawa perubatan moden adalah seperti menggunakan tukul eretan apabila pin push adalah semua yang diperlukan.

Saya tidak bersetuju dengan mana-mana pihak, sekurang-kurangnya mengikut cara yang di mana mereka sering dibentangkan. Ada kalanya untuk kedua-dua dan ruang yang cukup dalam menyediakan penjagaan yang terbaik untuk pesakit kepada perubahan ini daripada "sama ada / atau" perkara kepada "mari kita bekerja bersama-sama" perkara.

Sebagai herba yang, sikap saya ke arah herba jelas positif. Walau bagaimanapun, begitu juga sikap saya tentang ubat-ubatan preskripsi. Terdapat beberapa perkara yang saya tidak boleh menetapkan dengan herba. Orang-orang yang selamat tidak sentiasa cukup kuat dan herba yang cukup kuat tidak sentiasa selamat. Sebagai pesakit, di sini adalah beberapa liabiliti dan kelemahan yang akan "sama ada / atau" laluan dan bagaimana anda boleh mendapat rawatan yang terbaik daripada kedua-dua kem.

Doktor: Satu-satunya orang yang boleh mendiagnosis dan menetapkan ubat adalah seorang doktor. Itu satu perkara yang baik, mereka mempunyai sehingga tambahan dua belas tahun persekolahan untuk membantu mereka belajar apa yang mereka perlu tahu untuk membantu anda. Mereka cenderung untuk berpegang kepada ubat-ubatan kerana itu juga merupakan sebahagian daripada latihan mereka. Mereka tahu apa ubat yang perlu dilakukan, bagaimana ia berfungsi dan bagaimana berkesan mereka mungkin berada di dalam keadaan tertentu.

Walaupun lebih ramai dalam kalangan mereka yang mula sekurang-kurangnya menarik minat diri mereka dalam amalan alternatif herba atau lain-lain, yang paling mengetahui sedikit sahaja tentang mereka. Untuk mengelakkan interaksi, mereka mungkin mengharamkan herba sama sekali untuk keselamatan anda. Sumpah Hippocrates, salah satu yang mengambil semua doktor, kata "Pertama tidak membahayakan." Mencadangkan herba yang tidak dikenalnya boleh melanggar sumpah itu.

Herba: Apabila saya sampai ke status Master Herba, saya telah belajar bukan sahaja tumbuh-tumbuhan tetapi anatomi, fisiologi dan lain-lain aspek menjaga tubuh manusia selama lebih daripada dua puluh tahun. Walaupun saya tidak akan bermimpi mendiagnosis atau menetapkan, saya biasanya mempunyai idea yang cukup baik daripada apa yang berlaku apabila seseorang merunding saya.

Saya juga mengetahui banyak perkara yang baik tentang yang dadah akan berinteraksi dengan apa herba. Saya sedar bahawa herba boleh membuat keadaan perubatan lebih teruk, dan berhati-hati di sana. Apabila ia datang kepada bahan kimia daripada tumbuh-tumbuhan, saya sama ada tahu atau tahu bagaimana untuk mengetahui yang cepat. Perkara-perkara ini adalah sangat membantu ketika datang untuk penjagaan pesakit.

Penjagaan pelengkap: ini, bagi saya, adalah yang terbaik daripada kedua-dua dunia. Doktor boleh membantu mengetahui apa yang salah dan menetapkan ubat-ubatan. Saya boleh mendengar apa yang doktor kata dan menawarkan cadangan herba atau terapi lain untuk pergi bersama-sama dengannya. Bersama-sama, kita boleh memastikan bahawa apa yang anda mengambil, sama ada herba atau ubat, akan bekerja untuk anda. Bagi saya, itulah jawapan kepada persoalan yang digunakan. Aku berkata kedua-dua ... dengan perundingan yang sewajarnya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar