Minggu, 08 November 2015

Menambah jus untuk List of Home Pemulihan Heartburn

Menambah jus untuk List of Home Pemulihan Heartburn

Saya mempunyai pengalaman mentol baru-baru ini. Anda tahu, salah satu daripada masa-masa apabila sesuatu yang telah ada selama ini tiba-tiba timbul dalam fikiran anda. Dua mata pelajaran yang saya telah menulis secara meluas di tiba-tiba bersilang dengan cara yang menakjubkan. Bagaimana boleh saya mungkin terlepas tempat jus dalam senarai rawatan rumah pedih ulu hati? Malah, jus juga boleh menjadi pilihan yang paling masuk akal dan berkesan semulajadi untuk mengawal pedih ulu hati dan refluks.

Saya dan isteri saya telah jus untuk beberapa lama dan baru-baru ini bersama-menulis sebuah buku mengenai subjek ini. Saya juga telah menulis banyak artikel mengenai pedih ulu hati dan refluks asid tetapi hanya tidak membuat sambungan. Malah, dalam kajian saya untuk rawatan rumah pedih ulu hati jus tidak pernah disebut. Tetapi, pada hakikatnya, ia harus.

Bagi membendung pedih ulu hati dan semua gejala yang berkaitan kita perlu memperlahankan pengeluaran asid perut. Selain itu, bagi badan kita untuk menggunakan terbaik nutrien yang kita makan badan kita mesti mengekalkan alkali yang betul untuk keseimbangan asid. Pakar mencadangkan bahawa kita harus berusaha untuk mencapai keseimbangan 60/40 untuk mengekalkan kesihatan yang baik. Iaitu, 60% alkali dan asid 40%. Untuk meningkatkan kesihatan kita tahap alkali perlu kira-kira 80%. Malangnya, kebanyakan kita mempunyai orang-orang peratusan baki yang bertentangan dengan tepat apa yang mereka perlu.

Untuk mencapai alkali yang betul untuk keseimbangan asid kita mesti makan makanan beralkali tinggi. Secara umumnya, makanan alkali membentuk termasuk: kebanyakan buah-buahan, sayur-sayuran hijau, kacang, kacang, lentil, rempah, herba dan rempah, dan benih dan kacang. Sebaliknya, asid membentuk makanan termasuk: daging, ikan, ayam, telur, bijirin, dan kekacang. Sekali lagi, saya bercakap secara umum kerana terdapat pengecualian kepada senarai ini dipermudahkan.

Perhatikan kedua (menghasilkan asid) kumpulan. Diet tipikal Amerika terdiri daripada daging, telur, dan bijirin yang adalah mengapa kita bersandar sepenuhnya kepada peratusan asid. Apa-apa diet yang sebenarnya adalah tempat pembiakan untuk keadaan miskin kesihatan menyebabkan tekanan, beban toksik, dan kekurangan imun yang menghalang sel-sel oksigen dan nutrien lain. Mayat seterusnya kemudian cuba untuk mengimbangi pH berasid dengan menggunakan mineral alkali. Jika diet gagal memberikan mineral yang mencukupi untuk membayar ganti rugi kemudian asid membina-up dalam sel-sel yang menyumbang kepada kegagalan kesihatan.

Ia tidak hairanlah bahawa begitu ramai di antara kita mengalami pedih hulu hati, senak, dan refluks asid. Makanan kita menuntutnya. Oleh itu, satu-satunya cara untuk mengawal masalah ini secara semulajadi adalah untuk mengubah apa ... dan cara kita makan.

Orang-orang yang mencari rawatan rumah pedih ulu hati yang ingin mengelakkan farmaseutikal dan, jika anda berada di kalangan mereka, anda layak pat di belakang. Ia satu perkara yang bijak untuk dilakukan. Walau bagaimanapun, pemikiran itu benar-benar adalah bantuan pendekatan band untuk menetapkan masalah ini. Tanpa ragu-ragu, anda boleh mendapatkan bantuan yang anda cari tetapi ia tidak berhenti masalah dan menggalakkan penyembuhan. Sebab itu saya amat mengesyorkan jus sebagai penyelesaian semula jadi untuk mengawal pedih ulu hati dan refluks asid.

Apabila jus anda mengandungi buah-buahan alkali yang tinggi dan sayur-sayuran anda memberi badan anda mega dos nutrien yang terbaik mungkin. Bukan sahaja anda akan membantu menyelesaikan masalah pedih ulu hati anda tetapi anda juga akan membawa isu-isu kesihatan yang lain di bawah kawalan. Anda membuat ia mungkin untuk badan anda untuk melakukan apa yang ia telah direka untuk lakukan ... memulihkan diri sendiri.

Saya menggalakkan anda untuk mengkaji manfaat jus. Anda akan kagum dengan apa yang ia boleh capai dalam hidup anda. Jus akan memperkenalkan lebih banyak enzim ke dalam badan anda yang akan mengakibatkan penghadaman yang lebih baik dan gejala pedih ulu hati berkurangan.

Berikut adalah beberapa resipi kuasa-jus yang akan membantu anda mendapatkan kelegaan jangka panjang dari pedih ulu hati:

Tropical Heartburn Buster
2 mangga
1 betik
1 jambu
Keluarkan kulit, biji / lubang sebelum memerah jus. Betik mengandungi enzim yang dikenali sebagai papain yang besar untuk mengawal pedih ulu hati.

Apple-Blueberry Delight
2 cawan blueberry
1 epal
Cuci buah dengan teliti, keluarkan batang dari epal dan jus. Ia tidak mendapatkan lebih mudah daripada ini.

Akhirnya, nota pada mesin jus: Jika anda tidak pernah Juiced sebelum itu anda mungkin tidak tahu bahawa pemerah jus adalah sama sekali berbeza daripada pengisar. Mereka berbeza mesin dengan fungsi yang berbeza. Jadi, untuk menambah jus ke senarai anda ubat-ubatan rumah pedih ulu hati anda akan memerlukan mesin jus. Percayalah, ia akan menjadi salah satu pelaburan terbaik yang pernah dibuat untuk kesihatan anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar