Minggu, 08 November 2015

Mengenalpasti Sumber Glucosamine Chondroitin

Mengenalpasti Sumber Glucosamine Chondroitin

Badan itu mempunyai beberapa elemen yang hampir sama dengan komposisi kimia Glucosamine kondroitin. Unsur-unsur ini terutamanya yang berkaitan dengan menjaga sendi berfungsi. Mereka sama sekali tidak menunjukkan sama ada orang yang akan terus memimpin kehidupan arthritis rokok. Itulah sebabnya sesetengah pakar perubatan telah mengenal pasti penggunaan makanan tambahan sebagai satu cara penyelesaian kepada masalah ini. Pembentukan tulang rawan adalah penting untuk tujuan menampan sendi dan merekalah orang-komposisi kimia yang membuat proses ini mungkin.

1. Mencari sumber-sumber semula jadi bahan-bahan aktif: Chitosamine adalah sebatian semula jadi yang terdapat di tudung keras kerang. Bahan ini adalah sangat serupa dengan komposisi rawan. Hasil daripada penyelidikan saintifik produk telah dibentangkan dalam format yang berbeza termasuk hydrochloride, N-acetyl glucosamine atau NAG. Anda boleh menggunakan ia dalam bentuk Glucosamine sulfat yang menggabungkan unsur asas dengan garam mineral. Kadar penyerapan bagi manusia adalah agak baik.

2. Format untuk mengambil makanan tambahan itu: Anda mempunyai pilihan yang baik pilihan termasuk borang serbuk, tablet dan kapsul. Terdapat beberapa orang yang lebih suka mengambil makanan tambahan sebagai cecair. Kaedah gabungan melibatkan lebih daripada satu makanan tambahan bagi tujuan mendapat faedah yang maksimum. Hasil dijangka adalah bahawa sendi pesakit akan meningkatkan dengan ketara. Begitu juga orang yang menderita Osteoartritis boleh menggunakan jenis ini campur tangan dalam usaha untuk mendapatkan hasil yang mereka cari. Terdapat beberapa pertikaian tentang sama ada makanan tambahan itu benar-benar melegakan kesakitan atau mengurangkan kerosakan sendi. Kebanyakan laporan kekukuhan dikurangkan adalah anekdot dalam alam semula jadi.

3. pertimbangan keselamatan: Anda boleh mendapat kesan sampingan yang teruk dan juga beberapa reaksi alahan. Pesakit juga mungkin perlu berhati-hati dengan interaksi ubat. Masalah jantung dan tekanan darah tinggi boleh diburukkan lagi oleh penggunaan glukosamin kondroitin. Anda juga perlu berhati-hati dengan fakta bahawa proses pembuatan untuk suplemen ini tidak standard. Oleh itu unsur-unsur jahat boleh mengambil kesempatan daripada keadaan. Kepekatan bahan-bahan aktif juga boleh bermakna bahawa anda perlu menukar dos yang dari semasa ke semasa untuk bersaing dengan semua keperluan.

4. Dengan mengambil pandangan jangka panjang: Penggunaan Glucosamine kondroitin bukan tanpa risiko. Anda boleh membaca semua penyelidikan yang mudah didapati di internet tetapi keputusan adalah jarang dipertikaikan. Sebaliknya anda perlu mencari model yang tidak akan meletakkan hidup anda dalam bahaya. Pada masa yang sama anda perlu memastikan bahawa terdapat perlindungan yang cukup untuk anda dalam semua hal keadaan yang berbeza. Rawatan ini tidak pernah dijamin melainkan jika anda mahu percaya di dalam segala bekas pesakit yang masyhur itu.

Sumber terbaik maklumat tentang Glucosamine kondroitin adalah doktor tempatan anda. Mereka boleh memberitahu anda sama ada rawatan akan menjadi berbahaya untuk anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar