Minggu, 08 November 2015

Specialty Crystal Singing Bowls untuk Intentions Khusus

Specialty Crystal Singing Bowls untuk Intentions Khusus

Apabila saya dihubungi bagi mangkuk nyanyian kristal, saya bertanya beberapa soalan mengenai niat sedikit dan kira-kira yang mangkuk orang itu tertarik. Kadang-kadang saya melihat trend, niat yang sama dan kepentingan dalam jenis yang sama mangkuk. Akhir-akhir ini, yang menjadi Azezulite dan mangkuk Buddha Ketawa.

Azezulite

Mangkuk nyanyian adalah longgar ciri-ciri tenaga batu permata, mineral dan logam dimasukkan ke dalam mangkuk. Tidak ada perkara seperti mangkuk tenaga yang rendah jadi jika kita menganggap mangkuk seperti emas lautan dan smokey quartz mangkuk tenaga tinggi, Azezulite adalah mangkuk tenaga yang lebih tinggi (iaitu cukup kuat).

Azezulite dikaitkan dengan alam malaikat dan digunakan untuk membantu dalam meningkatkan getaran anda. Ada yang memberitahu anda bahawa ia adalah berkaitan dengan chakra mahkota tetapi ia lebih daripada itu. Untuk menyambung ke alam yang lebih tinggi, chakra akan menjadi jelas dan yang berkaitan yang bermaksud bahawa tenaga mengalir dengan bebas di antara mereka. The Azezulite membantu mewujudkan persekitaran fizikal dan bertenaga di mana ini boleh berlaku. Secara khusus, Azezulite menghubungkan tekak, mata ketiga, pituitari dan titik semangat dan itu, tumpuan 'yang tenaga untuk mahkota dan lebih tinggi.

The Azezulite adalah mangkuk besar dengan sendirinya tetapi jika anda sedang mempertimbangkan meletakkan bersama-sama satu set, anda mungkin mahu memilih mangkuk yang berkaitan dengan unsur-unsur seperti mangkuk berair seperti Ocean Indium atau Aqua Gold atau kualiti elemen bumi seperti Smokey Quartz, Sedona Redrock atau Platinum. Juga, mangkuk dihubungkan dengan jantung atau solar plexus seperti Rose Quartz, Ruby dan berwarna kulit limau.

Laughing Buddha

Terdapat lebih 40 mangkuk alkimia untuk dipilih. Salah satu kegemaran saya adalah Buddha Ketawa. Crystal Nada tidak mendedahkan apa yang masuk ke dalam setiap mangkuk tetapi saya tahu bahawa Buddha Ketawa mengandungi zat besi, unsur bumi.

Buddha Ketawa juga dikenali sebagai Buddha gembira. Di Jepun dia dipanggil Hotei dan di China, ia disebut Pu-Tai. Dalam mana-mana bahasa, Buddha Ketawa mewakili kesihatan, kebahagiaan, kemakmuran dalam semua aspek kehidupan (iaitu bukan hanya harta benda) dan, sepanjang hayat.

Set pertama saya Alchemy Crystal Singing Bowls termasuk 7 "Laughing Buddha E / solar plexus. Saya masih mempunyai ia. Dengan mangkuk ini saya menggabungkan solar plexus (kuasa peribadi) dengan kegembiraan, kebahagiaan dan kejayaan. Dalam erti kata lain, memupuk kesejahteraan kebahagiaan dan kegembiraan dan kuasa peribadi dengan yakin hidup dengan cara ini.

Buddha Ketawa dipercayai telah hidup 907-923 Masihi. Dia adalah seorang sami Cina yang cenderung untuk kanak-kanak dan mereka yang memerlukan. Gunakan mangkuk nyanyian ini apabila bekerja dengan kanak-kanak yang mereka yang telah melanda beberapa masa yang sukar dalam kehidupan mereka.

Bagi mereka yang mengamalkan Feng Shui, Buddha Ketawa adalah simbol kekayaan. Menggunakan mangkuk nyanyian ini apabila berpindah ke rumah baru, pejabat atau apabila anda mahu untuk membersihkan tenaga tertentu dan mengisi kekosongan dengan kemakmuran dan kesihatan.

Laughing Buddha mangkuk nyanyian adalah warna krim di luar, putih di bahagian dalam. Kelihatan seperti creamcicles Saya pernah dapat dari Humor Baik ais krim lelaki tahun lalu.

Terdapat kepercayaan bahawa menggosok perut Buddha membawa kekayaan, kejayaan dan kemakmuran. Gosok Laughing Buddha kristal nyanyian mangkuk sebaliknya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar