Minggu, 08 November 2015

Rahsia Proses Repatterning Kumpulan Proksi Didedahkan

Rahsia Proses Repatterning Kumpulan Proksi Didedahkan

Bagaimana jika anda boleh menyertai sekumpulan orang yang berfikiran seperti yang mempercepatkan penyembuhan sendiri dan evolusi planet?

Bagaimana jika anda boleh melakukan ini dengan usaha yang sedikit?

Bagaimana jika ia tidak mengambil masa yang lebih daripada yang diperlukan untuk menonton sitkom setengah jam di TV dua kali sebulan?

Apa yang akan menjadi bernilai kepada anda?

Anda akan menyertai untuk membantu diri sendiri?

Anda akan menyertai untuk membantu keluarga anda dan orang tersayang?

Adakah anda ingin menyertai untuk membantu umat manusia dan planet kita Bumi?

Bagaimana jika hanya berada dalam kumpulan ini, anda boleh berasa lebih bertenaga, yakin dan selamat?

Bagaimana jika anda boleh berasa lebih terbuka, penyayang, berhubung dan percuma?

Bagaimana ini boleh terjadi?

Beratus-ratus orang seperti anda telah menemui jalan dan ia sebenar. Ia berdasarkan pada prinsip-prinsip saintifik yang terbukti.

Adakah anda tahu bahawa fizik baru telah tahu bahawa anda adalah seorang corak gelombang bergetar tenaga dan segala-galanya adalah terdiri daripada tenaga? Anda akan tenggelam dalam lautan tenaga. Fikiran dan emosi anda mencipta corak gelombang di lautan bertenaga ini. Gelombang ini nyata ke dalam bentuk fizikal dan mencipta kehidupan anda.

Segala-galanya dalam penciptaan mempunyai corak frekuensi tersendiri yang optimum, termasuk anda. Hati anda mempunyai corak frekuensi tersendiri yang optimum. A buah pinggang sihat mempunyai corak frekuensi tersendiri yang optimum. A strawberi sempurna masak mempunyai corak frekuensi tersendiri yang optimum. Dan apabila strawberi kehilangan getaran yang optimum ia mula reput.

Apabila corak kekerapan anda kehilangan negeri yang optimum melalui kejadian sehari-hari yang kita panggil kehidupan, maka anda mengalami masalah.

Adakah anda ingin tahu bagaimana tenaga anda bergetar?

Adakah anda bersedia untuk mengetahui rahsianya?

Ia mudah. Jika anda ingin mengetahui keadaan pola kekerapan anda mengambil pandangan yang jujur ​​di dalam hidup anda. Setiap kali anda mengalami ketidakharmonian dalam hidup anda yang bermakna terdapat ketidakharmonian dalam bidang tenaga anda.

Masalah hubungan, isu-isu kesihatan, perjuangan kewangan semua tanda-tanda pola tdk sesuai dalam bidang tenaga anda.

Adakah anda ingin tahu bagaimana anda boleh mengurus tenaga anda ke dalam lebih masuk akal, negeri yang harmoni - tanpa perlu mengambil tahun dan menghabiskan ribuan dolar Tweaker setiap frekuensi tunggal?

Jawapannya ialah dengan menggunakan prinsip-prinsip fizik baru kepada anda dan kehidupan harian anda dengan proses yang luar biasa untuk membersihkan medan tenaga anda daripada tdk sesuai, corak tidak sedarkan diri.

Ia adalah satu teknologi kejayaan reprogramming dipanggil kumpulan proksi dan ia menggunakan proses Resonance Repatterning®. Ia berfungsi pada prinsip-prinsip saintifik dan purba, terbukti teknik penyembuhan tenaga.

Saya telah melakukan Resonance Repatterning® sejak tahun 1999 dan saya telah bekerja dengan kumpulan besar orang sejak tahun 2001. Orang panggil saya perintis dalam bidang kumpulan proksi. Arthur Collins memanggil saya Ratu Proksi kerana saya diperkenalkan penggunaan sistematik kumpulan proksi kepada masyarakat mengesakan Rahmat, antara lain.

Dalam pengalaman memudahkan kumpulan proksi tahun saya banyak 'Saya telah banyak tentang dinamik kumpulan dan penyembuhan kumpulan belajar.

Satu perkara yang saya pelajari adalah bahawa setiap orang dipanggil untuk kumpulan itu tepat pada masa yang itu diperlukan untuk penyembuhan mereka sendiri dan untuk penyembuhan kumpulan. Jadi ia adalah kebetulan bahawa anda membaca maklumat ini buat masa ini.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar